Naken och frösen.

HEJ HEJ ALLESAMMEN!
Det var ett tag sen jag skrev, har för mycket runt mig så att säga....bland annat en gosig morgonrock i mjukaste fleece. Det är väldigt kallt tycker jag. Och eftersom morsorna är snåla (och lata!) så köper dom inga kläder åt mig, bara åt sig själva. Jag har lite kläder men dom är antingen fel storlek, jag gick upp ett gram under julen, eller så är dom från fel säsong. Man kan ju inte ha sommarkläder på vintern.
Nej livet rullar på som sagt... känner nån där ute att ni vill sponsra en frusen, arm kattstackare med kläder så kan ni sätta in en slant på mitt nyöppnade postgiro-konto. Maila mig så skickar jag nummer.

Kommentarer
Postat av: Ettann

Mormor stickar säkert något käckt till dej,din stackare.Ha de gött och hälsa morsorna.

2010-01-18 @ 17:31:00
Postat av: Mamma

Tack Ettann, det var en ide´, får nog ta en tur till stickbutiken.Härda ut Pystepan det kommer nog nåt så småningom.

2010-01-19 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0