Äntligen helg!

Flytt innebär även renovering av lägenhet, arbetande morsor och planerande inför framtiden. Ja ni kan ju tänka er vem som fått bära det tunga lasset. Jag. Jag städar och skurar, målar och fejar, packar och bär kartonger. Det är tur att man inte är klen!
Igår (lördag) när jag äntligen hade sovmorgon kom morsan och satte sig på mitt huvud och skrek att hon ville ha frukost. -"Kan du la göö sjelv elleh" sa jag men hon fortsatte att klaga. Började tvätta både sig och mig. När hon bet mig i bröstvårtan fick jag nog!

Jag drogade henne igårkväll med avsikt att få sovmorgon idag. Det funkade!

Kommentarer
Postat av: OnlyNicole

HAHAHAHAHAHAH

2009-09-27 @ 11:10:47
URL: http://onlynicole.blogg.se/
Postat av: Ettann

Jag drogade din mormor i fredas!Härlit att se henne på lördamöran.Hälsa morsorna. Kattastrofann

2009-09-27 @ 17:44:18
Postat av: Mormor

Alltså det ä inte lätt för dig. Jag vet ja, jag har ju försökt att uppfostra en utav morsorna dina. Kram:-)

2009-09-27 @ 20:15:51
Postat av: anna

pystepan är ingen snäll katt ;)

2009-09-27 @ 21:39:46
URL: http://annalovesme.blogspot.com
Postat av: Becca

Moahahahahaha

I die!! Hon la väl ändå inte av en när hon satte sig på dig:)

2009-09-28 @ 22:50:25
Postat av: Pystepan

Nej, men fettot bredvid låg och gjorde äggmökar hela natten. Blä! Och förut idag var jag tvungen att spola toaletten efter henne! Hygien...

2009-09-29 @ 22:43:19
URL: http://pystepan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0