Allaaa hetter glenn i götebooorg

Jag kan inte minnas om jag sagt det förr men nu är även jag göteborgare, hittills tycker jag att det är kung men jag har ju å andra sidan inte sett mycket mer än den här lägenheten. Vi har balkong också å så men jag har inte velat gå ut på den. Inte för att jag är feg eller så men jag kanske fryser lite? Vi säger la det. Jag håller på å expandera mitt göteborska ordförråd nu, morsorna kallar mig för "tyken" hela tiden men det vet jag ju vad det betyder... det betyder ju snygg eller stilig. Hah! Dom avgudar mig. 
Jag kommer inom kort förresten att lägga in en efterlysning här, så håll ögat öppet! Nu ska jag återgå till att slicka på morsans salta tår. Tjipp tjipp som vi säger här i värmland. 

Kommentarer
Postat av: becca

Haj haj din lilla baj:)

Kul att prata med dig idag...mjau mjauuuu jauuu eller hur,hiihii

2009-09-08 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0