Hurra hurra hurra!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! Så nu är jag ett år äldre. Eller aah, jag är ju 1 år nu! I födelsedagspresent fick jag en ny disksvamp. Den är stor, fyrkantig, grön och alldeles alldeles fantastisk! Mamma B har inte grattat mig nåt men mamma E har lovat att vi ska ha ett stort födelsedagskalas när B kommer hem igen.

När man är såhär stor som jag är så spelar ju inte kalas och presenter så stor roll längre men aaah, om ni vill så kan ni ju skicka paket till mig och så ändå.



Den gamla svampen ser lite skruttig ut nu när jag fått en ny. En snygg kisse ska ju ha en snygg svamp liksom.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, stora damen! Man ber att få gratulera :)



Undrar egentligen vad det är med sphynxfröknar och disksvampar? Våran tjej är helt tokig i disksvampar (inte våran kille)!! Och disktrasor... Om man inte gömmer dom noga så kan man hitta dom söndertuggade precis vart som helst... :)

2009-11-16 @ 05:46:15
URL: http://blogg.mamma-pappa-barn.se
Postat av: Mama B

Åh min bäbis. Jag saknar dig så mycket! Och grattis i efterskott... jag har nog minsann en present till dig kan jag lova. Vi ska busa och mysa när jag kommer hem -totally promise! puss på stjärtmagen

2009-11-17 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0