Utbrändhet och big paw

Jag har varit med om diverse hisnande saker den sista tiden så det är därför jag inte bloggat kan man säga.
Först sov jag gott, sen åkte min ena morsa ifrån mig i flera månader och veckor och dar, sen kom hon hem och då blev det fint väder. Med vädret kom morsornas kompis Alex och humlorna. Dom bits. Inte alex alltså utan humlorna.

Se här bara vad som hände när jag skulle vara snäll och släppa ut den lilla humlan i det fria igen.





Det är ju inte konstigt att man blir utbränd liksom. Men nu tror jag att jag är back on track. Ring grannskapet! Hämta farsan! Maila kusinen! PYSTEPAN BLOGGAR IGEN


Kommentarer
Postat av: Den fete

Stackars lilla tassen! Hur gick det med humlan då?

2009-06-03 @ 22:34:18
Postat av: Mamma

Det blir till att skaffa stövlar.

2009-06-04 @ 10:10:36
Postat av: anna

lille nussan

2009-06-06 @ 08:01:15
URL: http://annalovesme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0