Dagarnas aouwt-fittar

Det hela har varit mycket märkligt sen jag blev kass-trerad. Varje dag har jag fått nya kläder att ha på mig kan det tyckas. Inte vet jag vad jag har gjort för att förtjäna detta, men det är bra att fettot har börjat jobba för brödfödan iallafall. Ja, hon får ju all min mat - men vad får jag? Nu får jag lite paltor att gå omkring i åtminstone.




Min sailor tröja. Inte lika fin som min andra sjömanströja men nästan.



Det här är min läsdress. Den har jag bara när jag läser eller andra stunder då jag känner för något tight.




Jag ÄLSKAR min pyjamas!



Everybody loves a bald pussy!!!







Kommentarer
Postat av: anna

alltså fy fan vilken skön katt ni har hahah

2009-06-18 @ 13:58:07
URL: http://annalovesme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0