Beat it

Min frände Michael har avbokat sin avskedsturné. Han sa hajj hajj till denna sidans scen redan inatt, och hans presstalesman meddelar därmed att han inte kommer att kunna genomföra sin planerade turné.

Jag har ju jobbat en hel del med honom genom åren och jag måste säga att han har stor talang även fast han inte är så bra på fotboll. Men har är ju trots allt musiker - vad kan man vänta sig?

Jag har i alla fall fällt en tår (hackat lök) till ära för denne fantastiska sångare, dansare och legend.


Vila i frid min vän ♥


Kommentarer
Postat av: Tiina

Vackert! :)

2009-06-27 @ 11:25:14
URL: http://tiiniwiini.blogg.se/
Postat av: Mona

Ni är så goa allihop, gillar eran blogg :) Fin bild! RIP Michael.

2009-07-29 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0