Vårän är häär

Såm alla andra år jag levat så kåm våren nu i april. Fast dät här kanskä var första gången män det skitär väl jag i vad ni tror ällär. Fettot o morsan tog i alla fall ut mäj idag igän och dä såg ut såhär.



Kålla va snygg jag är i min tröja då! Dän har jag stickat själv i förra väckan gjordä jag dä tror ja dä va. 





Åh min mamma bella aka fettot är också stolt hon för jag är hennes (tror hon dä) snyggsnygga kissäkattbäbis





Och mamma 2 aka morsan va åckså stålt när hon fick hålla i mäjj. Utä är vi åckså. I gräsät! GRÄÄÄÄS




Jag måstä erkänna att jag tyckär fettot är litä snyggare än morsan. Men jag fattar intä varför hon är sån linslus så hon till och mäd speglar sig i morsans solglasögån. Där är löjligt dä tyckar jag dä. Vad tycker ni?

Förrästän så posar jag intä på nån bild för jag behövär intä posa för å bli snygg ja som morsan ällär såna där modällär som bara plutar mäd läpparna. Dät behövär inte jag göra dä för jag är pystepan apansson åck fyller fem månar i april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0