Guldkattän här!

Hajj och välkomna!

Igår scårade jag in massa mål för färjestad så dom tog SM-guld. Jag vill ju intä skryta med min insats men jag kan ju säja att om det inte vorä för mej så skullä dom ju inte ens ha kommit till kvartsfinal va. 
Så det är jag såm är guldkattän.

Eller pruttelutten, mysmotorn, godingkissen, sötgrispussen, pystemannen, buskisse, sötnos, älskling, fjant, godingfavoriten eller mammas bajstarm. (När morsan1 kalladä mej för det sistnämnda så tycktä morsan2 att hon hadä gått lite för långt, vad tyckär ni?)





Tjärt barn har många namn.

Kommentarer
Postat av: Tess

Naw! Så sött!

2009-04-09 @ 22:22:19
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ser rktigt rart ut.

2009-04-09 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0